zaterdag 7 juni 2008

Betrapt


Het heeft een paar dagen geduurd eerdat dit stukje geschreven werd.

En ik schaam me diep. Het is echt mijn schuld en niet die van het personeel.

Nou ja, natuurlijk wel een beetje hun schuld, want zij hebben die plant in de tuin gezet.

En die ruikt zo lekker, en smaakt zo lekker.

Je wordt er helemaal licht van in je kop en je pootjes worden wiebellig.

En ja, dan kan ik geen stukje dicteren. al wat er dan uit komt is mwauw, miau en prrrrt.

En daar kan zelfs mijn secretaresse niks mee.

Ik zal vanaf morgen minderen en zelfs stoppen.

Straks komt mijn baasje thuis en zit ik in de Kattinekkliniek om af te kicken.

Oh nee, dat wil ik niet.


Maar het is wel erg lekker,

Jullie miauw, mauw prrr prrt mwwah.

Helemaal van de wereld Candy

1 opmerking:

Marcel Roes zei

Mijn brave Candy is een junkie?

Als dat zo doorgaat moet ik het personeel verzoeken om stroom op dat hekje te zetten!