vrijdag 27 juni 2008

Balkonvallen?


Mijn baasje vindt een tuin voor oude katten. Een balkon is spannender. Daar kan je 10 meter naar beneden vallen.
Oeps, ik wist niet dat mijn baasje dat van mij verwachtte.
Ik heb een cursus gedownload. Dat wordt oefenen. Maar het rotte is, dat je niet vanaf een lage afstand kunt vallen.
Als je ziet hoeveel houdingen ik aan moet nemen voordat ik mag landen.
Zeker in het begin heb ik daar wel minstens 20 meter voor nodig. en wat als het niet goed gaat?
Ja baasje? Wat dan? Je hebt geen parachutje meegeleverd. En ook geen valhelm.
Ik word hier erg nerveus van en ook bang.
Toe, alsjeblieft, zeg dat ik het niet hoef. Toe nou, alsjeblieft.
Laat van je horen.
Jouw, hoogtevrees hebbende, Candy

1 opmerking:

Marcel Roes zei

Als je van ons balkon valt kom je op het zachte gras terecht. Nee, dus niet onder de groene zoden.
Maar zelfs in de winter, met een ijslaag op de balustrade, gleed je er niet van af!
Laat de cursus maar aan F. zien, dat is de stuntman.