woensdag 11 juni 2008

Wereld beroemd


Ik word wereldberoemd.


Mijn baasje heeft mijn praatjes op zijn wereldwijd veelgelezen en geprezen webblog gezet.


Nu stromen er duizenden, misschien wel miljoenen lezers naar mijn blog.


OOOH, ik word ontdekt als 's werelds best vertellende kat.


Want geef nou toe, er is toch geen kat die zijn/haar gevoelens zo goed onder mensenwoorden kan brengen als ik.


Ik, Candy, kan de brug slaan tussen de mensheid en de katachtigen.


De Nobelprijs voor de vrede wordt hernoemd in de Candyprijs.


Universiteiten noemen leerstoelen naar mij.


Wauw, miauw, dat ik dit allemaal mag meemaken.


Mijn baasje is het aller aller beste baasje.


Bedankt baasje! Enne....... je mag gewoon bij me blijven wonen hoor.


Jullie hoort het nog.


Een , bijna, wereldberoemde Candy

1 opmerking:

Marcel Roes zei

Mag ik je poottekening!