zaterdag 31 mei 2008

binnenstebuiten




Wat ze nu hebben gedaan. Joh zo gek. Ze hebben de banken in de tuin gezet. Zomaar midden op de stenen.

Het is gek personeel hoor. Mijn baasje zet zijn banken gewoon in de huiskamer, zoals het hoort. Dan kan je er lekker op zitten en liggen. Languit of opgerold. Maar altijd warm en droog. En nu zit ik in de regen op de bank. Ik ga er niet op liggen hoor. Nat! En ik heb een hekel aan nat. Ik snap ze niet. er staan wel andere banken binnen, maar daar mag ik niet op liggen, omdat ik mijn nageltjes gebruik als ankers.

De anderen ook niet hoor. daar zijn ze wel consequent in. het is niet alleen voor mij dat verbod. We beraden ons nu hoe toch op die nieuwe banken te komen. met z'n vieren moet ons dat lukken. zij zijn maar met twee.

Jullie hoort het nog.

Een druk denkende en vergaderende Candy

1 opmerking:

Marcel Roes zei

Vraag het personeel om wantjes te breien.
Daar mag je vast wel mee op de bank.
Of verstop je overdag achter de kast.
Dan heb je 's nachts de hele huiskamer voor jezelf.
Die banken zijn van pilotenleer.
Zou zo een bankje kunnen vliegen?